tirsdag

Hvorfor jeg helst drikker kaffen min på Stassjon

Hver uke er jeg innom Stassjon på Bjørkelangen. Det er ikke fordi cafeen har det største utvalget, eller for at det ligger så himla sentralt i forhold til Torvet, men jeg liker meg der. Jeg liker at det IKKE vasser folk rundt øra på meg hele tida når jeg skal slurpe i meg en kaffe latte. Jeg liker de retro omgivelsene, og at uansett når en kommer - så er det ALLTID noen å skravle med. På Stassjon har jeg faktisk blitt kjent med ganske mange nye folk! På hvilke andre cafeer blir en kjent med folk, liksom?

I går var jeg på Stassjon med Natalie. Vi er begge med i Balubateateret og har kjent hverandre siden garderobedagene under 'Albert og Tidsmaskinen'. Nå er vi ikke med i Bjørkelangen Teaterlag lenger, men gjennom Baluba, og stadige kaffetreff på Stassjon, så har et nytt vennskap vokst fram. Det setter jeg veldig stor pris på! 

I morgen skal jeg igjen en tur på Stassjon. Denne gangen skal jeg ha med meg en Oslogutt og kompis dit. Må få servert mannen litt skikkelig himlaga tomatsuppe! Vi er barndomsbestiser, og nå har vi begge fått barn født samme året - så vi skal rett og slett ta en barselsuppe sammen. Med kaffe til, selvfølgelig. Av mine gode Balubakolleger, så har jeg funnet ut at kaffe latte smaker veldig godt med kanel på skummet! 

Vi snakkes, grevlinger! 



Natalie


Kaffe latte med kanel på skummet. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...