mandag

Morgenspetakkel

Vi fikk tidenes start på dagen med en katt som plutselig har fått en akutt demenssjukdom og fått det for seg at det er veldig stas å drite i kjelleren. Og er det noe som ikke går spesielt godt i mine luktekanaler om dagen er nettopp en katt med skumle planer.

Så da ett stk. firbeint venn pilte ned i underetasjen, så pilte jeg etter - vel vitende om hva som var i ferd med å skje. Men å fange inn en katt, som ikke vil fanges, er like håpløst som å fange fisk med hendene. Så da katta krøyp inn under trappa - så var jeg sjanseløs. Er ikke akkurat i min mest smidige periode om dagen.

Katta var tydeligvis fornøyd med å få letta på trykket. Jeg fikk ei skikkelig utfordring med å få fjerna dritten. Gikk til angrep på uttysket med et badehåndkle surra rundt huet for å holde stanken på avstand. Uten at det hjalp nevneverdig. En trenger faktisk ikke å lukte noe for å brekke seg - det holder helt fint med tanken på at stanken er der.

Etter mye tumulter, så var golvet reint, og rommet duftspraya. I mellomtida hadde katta spydd i stua. Great.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...