søndag

Ikke drikk denne bar!

Den siste uka har blodtrykket svingt, og legen har vært litt morsk på meg for det. Men så fikk jeg et godt tips om å drikke eplecideredikk. Glad og lykkelig strente jeg avgårde til Coopen for å handle. Edikken skal hjelpe til med å holde blodtrykket på stell, og hvis en kan gjøre det uten medisiner - så er jo ingenting bedre enn det!

Flaska kom i hus, og jeg helte en skvulp i et eggeglass og nærmest shotta det ned. Resultatet blei sviende øreganger og brennende spissrør. Der jeg hadde ikke hadde fått med meg var at edikken må blandes ut med vann. Langt hyggeligere å drikke det, da! #humre

I etterkant har jeg lest at eplecideredikk også hjelper mot halsbrann (#hurra!) og gir finere hud. Sier ikke nei takk til det, heller.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...