lørdag

Valpebarnevakt


Jeg kommer fra en hundefamilie. Helt fra før jeg var født, så har mamma og pappa hatt hunder i alle størrelser og fasonger. Jeg har vært med å henta hund, oppdratt hund og avliva hund (det siste der er ikke fullt så koselig). Midt mellom slaga om den postmoderne Peer i dag, så hadde jeg plutselig pappa på telefonen. Han skal handle skyvedørsgarderober, men fikk ikke gått inn i butikken fordi   familiens nyanskaffede, lille pelskropp hylte av full hals - i rein ensomhetsangst. Men min far er løsningsorientert, heldigvis,  og kommer på at han har en barnevaktmulighet i Aurskog. Og der satt jeg da; men en hyperkjælen finnestøvervalp med lange bein og snubleører som skulle besnuse hele tomta. Ustødig i rompa og helt forfjamsa over at noen kunne finne på å binde henne i en stolpe for å gå på do. Men veldig søt, da :)


Lese mer om dyr? Sjekk linkene under :)
Løva som må være en omvendt albino. Jeg har iallefall ikke sett ei svart løve før. Les mer på Klinkekula!
Lille Lola elefant døde i en dyrepark i München og resten av elefantene avholdt sørgesermoni. Les mer her! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...