tirsdag

Gives you hell


Det er mange som opp gjennom åra har sagt til meg at jeg er tålmodig. Jeg har en mor som blir bråsint flere ganger om dagen, en far som er sint hvert tiende år og en bror som konstant skal tirre. Den tirringa lærte jeg meg fort å overhøre, mens mammas stadige ulmende putring blei en vane. Pappa og jeg derimot blir så sjelden sinte at hvis det skjer, så løsner månen fra himmelen og deiser i bakken. 

Noe av det som kan få månen til å løsne er voksne mennesker som opptrer uredelig og feigt ovenfor omgivelsene sine. Adferd som går ut på å tråkke andre ned og da gjerne i det skjulte. Og den beste låta som beskriver et slikt sinne i meg er The All-American Rejects 'Gives You Hell'. Her i en nydelig sint Glee-versjon med Lea Michele som solist. God og sint lytting, folkens!! 



2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...