lørdag

Da Femen slo til i EM



Og der var EM i gang! Jeg skal følge kun med på et halvt øye når det gjelder det sportslige, og med to store øyne på alt det utenomsporstlige. Og hvis noen skulle lure på hvem jeg heier på, så er det ganske enkelt; Tyskland og Danmark.

Når det gjelder utenonsportselig aktivitet, så dukka aktivistgruppa Femen opp i går. Jeg kan for lite om dem til å si noe om ideologi, men det er sikkert som banken at hver gang de viser seg - så får de massiv oppmerksomhet. Pupper selger som hakka møkk! Og på den måten har de forstått et viktig pr.-prinsipp. Dessuten blir kontrasten stor når uniformerte menn med pistoler må bære de bort som slakt. Men det er i grunnen ikke det som er grunnen til at jeg kommenterer saken. For da jeg så dette bildet i avisen, så lurte jeg bare på; Hvem er den luringen bak der, i rutete skjorte, som skal ta bilde??

Andre nyheter? Les mer under.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...