onsdag

Alderdom er ikke noe for feiginger!!


Det er ingen tvil om at Det Norske Teatret er helt tipptopp når det gjelder å sette opp interessante forestillinger. Enten det er en fotballopera eller gamlehjemsmusikal. Forrige gang jeg besøkte teatret, så var jeg der med mamma, og da så vi Next to Normal. Det var ei fin forestilling, men lyden var ikke bra. Og da ødelegger det en god del for opplevelsen. Denne gangen var jeg atter en gang på plass i salen for å se Charlotte Frogner spille seg sjøl som gammel. Og sammen med et strålende ensemble, så er dette ei forestilling som en bare må ta av seg hatten for. Den er faktisk så god at det er andre gangen jeg ser forestillinga, og det har vel aldri skjedd før. At jeg har sett ei forestilling to ganger, altså. Men den er verdt hver eneste krone! Legger ved et klipp fra forestillinga under her :) 


Flere musikaliteter? Ta en kikk på linkene under :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...