torsdag

Om det å være mer sexy enn Thomas Giertsen

Det å være med egne kolleger, eventuelt andres kolleger, på sosiale arrangement kan være riktig så interessant og morsomt fordi da må en finne noe universelt å snakke om. Spesielt hvis noen kommer utenfra, så kan ikke jeg som pedagog plapre i vei om klasseledelse og Vygotsky. Det er jo ikke slik det fungerer. Denne gangen var det jeg som kom utenfra, og jeg havner i en samtale mellom meg sjøl, en sjef og sjefens kone. Temaet blir av alle ting; Thomas Giertsen

J: Ja, du ligner jo litt på Thomas Giertsen. Det har jeg ikke tenkt på før. 
S: Ja, ikke sant? 
J: Men Thomas Giertsen ser jo veldig feminin ut, da..
S: Men jeg er mer sexy! Er du ikke enig i det? 
K: Nei, nå får du holde opp!! 

Les også: 


6 kommentarer:

  1. Og så Giertsen da... Ikke min favoritt kake hehe ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke min heller. Men lo godt da han måtte reklamere for hemoridekrem! :)

      Slett
  2. Vygotsky er ikke akkurat den mest festlige personen å snakke om, da er vel Giertsen bedre!!
    Sv: Så bra skulderen er bedre! Betennelse er aldri noe moro å få. Påskekrim hører med og jeg har skrevet anmeldelse av mange krimbøker på bloggen min hvis du trenger tips:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kan være enig i det. Den proksimale utviklingssone er vel et kjent begrep for deg?

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...