lørdag

Emmylou


To svenske søstre lager musikk med nydelige harmonier og skjøre tekster i beste folklorestil. I denne låta hyller søstrene Joanna og Klara Söderberg fra Stockholm sine store countryfavoritter; Emmylou Harris, Gram Parson, June Carter og Johnny Cash, og dette er til å få frysninger på ryggen av! Og nå har endelig musikkvideoen kommet!

Duoen kaller seg for  First Aid Kit og de er ute med et nytt album; The Lions Roar. Sjekk ut myspace for  mer info! Jeg sitter og ber skjøre bønner om at duoen må komme til Norge. 


Les også:

1 kommentar:

  1. Absolutt lyttbart!

    Jeg har vært på tur og dessuten vært opptatt med å spille Wordfeud, he he, men jeg så header-spørsmålet ditt - og lo høyt. Ikke av deg, men av meg. For jeg kan jo ikke sånn bilderedigering og orker ikke dille for mye med sånt. Har laga headeren i power point og lagra det som jpg. :-)

    Og jeg likte Øya nettopp pga. det historiske perspektivet, elsker bøker som gir meg litt nyttig læring i tillegg.

    Har du forresten lest "Parfymen"?

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...