mandag

Skoene mine flasser!



Nå har jeg gått rundt til kolleger og skrytt av supre Fretexkjøp. Og i dag prøvde jeg på en passe frekk kombinasjon av ullgenser og røde sko med hæler for å bare vise for en hel verden at det er supert å handle gjenbruk.  Problemet blei bare at etter en dag med tassing rundt på jobben så begynte skoene mine å ...... flasse!! Jeg vurderte å gå til innkjøp av Head&Shoulders-shampo (har noen andre lurt på hvorfor det shampomerket heter 'skulder'??) eventuelt pælme hele skostasen. Kan du tenke deg noe mer ulekkert?? Alle kan bare følge de røde lakkbitene i beste Hans og Grethe-stil. Fortvilelsen var stor over at et par i utgangspunktet lekre sko skulle gå ei søppeldynge i møte. 


Men nå ser det ut til at ei løsning har kommet for en dag. Ettersom jeg har kontor sammen med spenstige karer i mekk.fløya, så var det plutselig en der som tilbød seg å lakke skoene. Med billakk. 


Les mer: Jeg videoblogger om Replayjakka som jeg kjøpte på Fretex i Lillestrøm 



15 kommentarer:

  1. Skoflass har jeg ikke vært utfor enda;) Men skjønner godt det må være sært å ha ja:))

    Hmmmm...ang kobling og lenkebilder. De alternativene du nevner kjenner jeg ikke igjen hos meg. For i det vinduet som popper opp hos meg når jeg velger Nytt innlegg, så kommer det opp "Kobling" oppe på verktøylinja der du skriver innlegg...og det er der jeg går inn og limer inn adresser/lenker. Så det er ikke slik hos deg altså?

    SvarSlett
  2. ha ha... Kult! En super uke videre til deg ;) Klem Gry

    SvarSlett
  3. Lakk er vel gjerne ikke så bra på sko. Det flexer ikke så voldsomt og vil nok trolig bare flasse av igjen. Noe mer "voksaktig/lateksaktig" vil nok fungere bedre.

    SvarSlett
  4. Er det langhåra sko vi snakker om her?... Neppe særlig lekker, okke som. Men praktisk for folk som er på leting etter deg, da;-)) Følg det røde flasset, og vips!

    SvarSlett
  5. @IA: Jeg drysser som et gammelt juletre på beina. Hehe. Du trykker på koblingslenka der opp på menylinja, kanskje? Den som jeg bruker på å koble tekst?? Er det så enkelt, kanskje?? (*rødme*)

    SvarSlett
  6. @Gry: Nå skal de inn i lakkboksen! Mekk.gutta mine var helt i hundre over å få oppgava. Hehe.

    SvarSlett
  7. @Siven: Hvor kan en få tak i sånne ting??

    SvarSlett
  8. @Hege: Jepp! Med hestehale. Var veldig kry over å finne fine sko på Fretex. Men jeg trur kanskje de har stått altfor lenge i et mørkt skap.

    SvarSlett
  9. Hmm, nei jammen om jeg vet. Jeg tenker farget, lateksbasert lim eller kanskje det finnes noe tilgjengelig på hobbybutikk?

    SvarSlett
  10. God kveld i stua:) Så bra du fikk dreisen på bildekoblinga! Koble i vei- den er grei :))

    Ha det fint, klem

    SvarSlett
  11. @IA: Koble i vei, den ei grei! Og hipp hurra!! Jeg er et lykkeligere bloggmenneske.

    SvarSlett
  12. @Siven: Hobbybutikk, ja!! Der sa du det. Nå har gutta på mekken virkelig fått for seg at de skal prøve å lakke dem, så tør nesten ikke å gjøre noe annet.. *humre*

    SvarSlett
  13. Lykke til! Jeg er veldig spent på hvordan lakk fungerer på sko! :D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...