søndag

Sushimania



Hadde jeg hatt muligheten, så ville jeg spist sushi flere ganger i uka. Etter at jeg oppdaga at Chi på Lillestrøm har fiskegodsaker på menyen, så har det blitt flere turer kun for å spise nettopp...rå fisk. De som grøsser på ryggen over at fisken er rå, så kan jeg bare pent minne om at vi spiser gravlaks, røklaks og sursild her til lands uten å heve et øyebryn -  så rå fisk-argumentet holder ikke. Men at det er forskjell på kvaliteten på sushien er det ingen tvil, men denne er virkelig top notch!


Ellers en stor takk til venninne Ingunn som tok på spanderbuksene for å feire et visst rundt tall. Etter 17 års vennskap så begynner du å kjenne meg, gitt! 


Les mer: Hjemmesida til Chi 





2 kommentarer:

  1. Mmmm ser deilig ut! Skikkelig god sushi er toppers.. :)

    Ha en super kveld og ny uke..

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  2. Nam, kunne godt tenke meg å smake skikkelig shusi. Har aldrig smakt det, men en vakker dag :o))
    Ønsker deg en fin uke
    Klem:o)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...