søndag

Seriøst?!


I går dro jeg avgårde på konsert - og bestemte meg for å ta toget inn til storbyen Oslo. På togstasjonen får jeg uventa selskap av fem unge jenter, som helt tydelig skal på en eller annen festlighet. Det som er ganske morsomt jenter i denne alderen er at skjørtene er ofte altfor korte og stilletten altfor høg. Det resulterer i vaklende gange og en nødvendighet av heis. Disse her måtte faktisk ta heisen opp på perrongen fordi flere av dem var redd for truseutstilling til fremmede i trappa.

Rett i forkant av heisoppstigning, så hadde de et felles problem ved at ei av jentene ikke fant mobilen sin. Den moret meg i stor grad. Samtalen foreløp slik:

Sittende jente: - Seriøøst, jeg finner ikke mobilen min!
Støvlettjente: - Seriøøst?
Sittende jente: - Ja, helt seriøst!!
Miniskjørtjente: - Den legger sikkert nedi bagen din.
Sittende jente: - Nei, seriøøst, den gjør faktisk ikke det. Jeg har seriøøst leita overalt!
Støvlettjente: - Nå må vi seriøøst gå opp på perrongen. Toget kommer snart!
Sittende jente: - DER fant jeg den! Trudde jeg seriøøst hadde mista den ass.
Miniskjørtjente: - Vi tar heisen opp eller? Jeg har seriøøst kort skjørt.
Alle: - Ja, vi tar heisen!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...