fredag

Everyone is a genius


16 kommentarer:

  1. Veldig bra sagt! Vurderte seriøst å lage et blogginnlegg som het "Bokanbefalinger til Karianne", men feiga ut ;)
    Terry Pratchett har skrevet mye bra, han skriver humorfantasy som du burde gi en sjanse, de er kjempemorsomme. Om du vil ha solid kliss med humor (aner vi et gjennomgangstema?) kan du teste Susan Elizabeth Phillips. Sjøl har jeg tenkt å lese "Enchanted April" av Elizabeth von Arnim nå. Har sett filmen som er basert på boka mange ganger (skikkelig britisk) og liker den så godt. Den går det an å få tak i her: http://www.manybooks.net/titles/arnimeli1638916389-8.html den er ganske gammel viser det seg :)

    Ha en kjempefin helg!

    SvarSlett
  2. Uff, plages med å få lagt inn kommentarer overalt (inkludert hos meg sjøl). Vet ikke helt hva som skjer. Skreiv en lang kommentar til deg og vips blei den borte i intet. Vi prøver igjen:
    Likte sitatet ditt, veldig bra sagt!
    Jeg liker Terry Pratchett bøker veldig godt. Han skriver humorfantasy og du burde teste dem ut. Han har skrevet masse bøker der handlingen er i Discworld, en god del er oversatt til norsk. Trur yndlingen min er Monstrous regiment, men liker de aller fleste. Om du vil ha solid kliss med humor (aner vi et tema her? ;) ) kan du teste Susan Elizabeth Phillips.
    Sjøl skal jeg begynne å lese Enchanted April av Elizabeth von Arnim. Liker filmen (britisk og bra) så godt. Den kan du faktisk finne her http://www.manybooks.net/titles/arnimeli1638916389-8.html gratis, den er så gammel nemlig.

    Ha en kjempefin helg!

    SvarSlett
  3. God moral i den :)

    Kos at du vil delta på min Giveaway. 2 lodd er satt av til deg - lykke til :)

    God helg, nyt!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Veldig godt sagt!!

    Håper du koser deg i lørdagskvelden, og at resten av helgen blir fin :)

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. Jeg prøver fra en annen nettleser, den forrige kommetaren forsvant i løse luften...

    Veldig godt sagt av Einstein!!!

    Håper du koser deg i lørdagskvelden, og at resten av helgen blir fin!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  6. Ja! ☺

    Ønsker deg ei riktig flott helg!

    SvarSlett
  7. Jeg kan godt lide sådan nogle citater :)

    Okay, det her er lidt pinligt, men jeg forstår simpelthen ikke sidste del, af den kommentar du skrev til mig :P
    "Finnes det noe spennende dansk litteratur om dagen??" Det er det dér "om dagen" der forvirrer mig en smule.

    SvarSlett
  8. Ein skikkeleg Pedagogosk hit den der :)

    Ha ein herleg sundagskveld!

    Klem!

    SvarSlett
  9. @Bøllemamma: Jaaaa!! Jeg ønsker meg det blogginnlegget. Kjør på!! *yay!*

    SvarSlett
  10. @Hespe: Kommentarene dine forsvinner fordi jeg har satt på kommentarmoderering. Som andre kvinner på nettet, så hender jeg blir utsatt for hetsing (se kronikk i Dagbladet), og da synes jeg det er greit å kontrollere hetsinga. Hehe. Men hyggelig å se deg her inne! God uke til deg!

    SvarSlett
  11. @ASSA: Ha ei strålende uke! Høstferie er supert!

    SvarSlett
  12. @Stina: Ah. Norsk er litt ugreit noen ganger. Jeg lurer på om det er noe god & danske litteratur for tida? Noe som jeg kan lese. Tips rett og slett!

    SvarSlett
  13. @Ramme Alvor: Er du pedagog??

    SvarSlett
  14. Sleit litt med kommentaropplegget jeg og her om dagen. Trur det var en bøgg i systemet, sånt som skjer :) Noen klinkekuler her som er spente på morradagens blåggpost eller???

    SvarSlett
  15. Bøgg har det vært flere av den siste tida, ja. Innlegg som forsvant og dukka opp igjen osv. Ja, jeg gleder meg til blåggpost!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...