tirsdag

Slakteri

I lengden er det ikke spesielt lurt å bli snurt på sin egen tannlege. Nå har det gått litt for lenge siden tenna har fått en statusoppdatering, og derfor marsjerte jeg inn i det helligste og proklamerte at det sannsynligvis var hull i dem alle sammen. Der tok jeg heldigvis grundig feil, men etter at søte Tannlege Hilde var ferdig med meg - så hadde jeg et slakteri plassertmidt i fleisen. Tannstein kan gi tannkjøttbetennelse og det igjen gir blodige tannlegebesøk.

 Men fra og med i dag så er jeg et nytt og bedre menneske! Med tanntråd.

3 kommentarer:

  1. Jeg har ofte tannstein, men prøver å bruke forskjellig ting for å ikke få det. Er kjett. heldigvis har jeg aldri hatt hull noensinne:)

    SvarSlett
  2. Aiaiaiai... jeg vet hvordan det føles. Søte tannlegen min blir like glad som meg hver gang det ikke er hull :-)

    SvarSlett
  3. Liker tannleger som heier på en, jeg!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...