tirsdag

Jeg jubilerer!!


I dag hiver jeg bongbongene i været, spretter champagnene og jubler over 1800 unike treff på en og samme dag! Det er helt tydelig at kongen engasjerer (les her) mange lesere, noe som er et vitnesbyrd om at vi liker kongen vår. Som en slags premie til alle lesere så lanserer jeg herved en ny Give Away. Den er handla inn på et rosa kjøpesenter i Berlin der butikkens navn har gått meg hus forbi. Men det har ingen innvirkning på disse to søte tjukkasene som venter på å starte sitt livsprosjekt; salte og pepre maten din.

(Jeg aner ikke en gang om det finnes en fiskeart på engelsk som heter 'belly fish', men jeg synes at navnet var riktig så treffende.) For å bli med i trekninga må du enten

a.) legge igjen kommentar (1 lodd)
eller
b.) bli følger/abonnere på mail (2 lodd)
eller
c.) omtale give awayen på din egen blogg (3 lodd)
eller
d.) legge til link på din egen blogg (3 lodd)

LET'S BELLY FISH!

19 kommentarer:

  1. Du er flink og skriver med et glimt i øyet. Jeg skulle ønske du hadde valgt en bedre bloggplattform 8)

    SvarSlett
  2. Og tre lodd på deg, Rune!

    SvarSlett
  3. Kule fiskene! Bokstavelig talt, hihi. Bloggen din er grom, Carrie. Og nå har jeg vel et lodd? Ich hopfe daz du bist in die personalraum zu tag! Wir sehen uns.

    SvarSlett
  4. Jeg vil gjerne ha gave-fisk!
    Jeg følger og kommenterer.

    Takk for kommentar hos meg i går. Jeg håper for din del at du ikke slet deg ut meg returkommentarer i går...hehe
    Legger inn link og kobling i morra i og med at jeg omsider har rota meg til å fått publisert bloggen om vår kjære president Kim Jong-Jens....
    Måtte redigere bort litt "sinna" greier før jeg kunne legge det ut... hehe

    SvarSlett
  5. Haha, Becky! Du er min favoritt. Ja, et lodd til deg. Ich bin aus der Personalraum. Kommst du dahin?

    SvarSlett
  6. Full pott på deg Sammensurium??

    SvarSlett
  7. Tjukkasfiskene er offwhite, forresten. Ser bare ikke helt sånn ut på bildet.

    SvarSlett
  8. Hyggelig at du vil være med på min Give away :o)
    Blir gjerne med på din, jeg ;o) Kommenterer, legger meg til som følger og linker til Give awayen din på bloggen min.

    SvarSlett
  9. Og det blei seks lodd, ikke sant?

    SvarSlett
  10. Woho! Så koselig *smil* Tipper du var innom bloggen min da jeg hacka løs som verst her i rein panikk over at malen min forsvant. Håper ikke farger og ting & tang spratt i alle retninger for deg.

    SvarSlett
  11. Jepps! De har blitt rosa på fotoet, men er egentlig patina offwhite. Skal du ha lodd?? *smil*

    SvarSlett
  12. Jaså, går du for å strø salt og pepper i maten til folk? :-) Gøy å lese her uansett. Fine påskelaget pynt :-)

    SvarSlett
  13. Det er viktig å strø litt! Hehe. Et lodd på deg?

    SvarSlett
  14. Juhu, I'm back!:))
    Har vært fraværende en stund, og sitter å leser gjennom blogger, for å ta igjen alt jeg har gått glipp av!
    Og her er d jo give away!!!:) D vil jeg jo gjerne være med på!:)
    Tar ett lodd jeg!:))

    Ha en strålende søndag!

    Klæm Pia:)

    SvarSlett
  15. Ah, disse minner om meg når jeg ligger på stranda, både i form og farge, ha ha ha.

    jeg er med, kommentar + link, er det 4 lodd?

    SvarSlett
  16. Det blir 5 lodd, Elisabeth! Juhu!

    SvarSlett
  17. Jeg er gjerne med og tar 2 lodd.

    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...