tirsdag

50 år


Nå har ikke jeg plutselig hoppa over tjue år av livet mitt og stupt inn i 50-åringenes rekker - men for noen uker tilbake lagde jeg et kort til en kollega som blei behørig feira i så henseende. Har ved enkelte jamra over at det er krevende å lage kort til gutter, men denne gangen gikk det ikke så verst. Jeg har brukt krympeplast og stempel som motivet. Det er ei lita utfordring ettersom plasten krøller seg i alle himmelretninger når den blir varm. Men jeg har funnet en teknikk som går ut på å snu ofte - og da blir ikke resultatet så aller verst (minus et bare småbrente fingertupper).

Synes forøvrig det er ganske så morsomt å stemple i flere lag (se krone)

7 kommentarer:

  1. Så fint Karianne. Ble litt interessert nå i en mer detaljert forklaring av fremgangsmåten.

    SvarSlett
  2. Så stilig kort!
    Har lagt ut oppskrift på kaka inne hos meg;).

    SvarSlett
  3. Ja, nå trudde jeg at du plutselig hadde rinda femti - det kan vel skje de beste.
    Men flott kort!

    SvarSlett
  4. Og jeg bare måper over hva du får til!
    Duktiga, duktiga du!

    SvarSlett
  5. Takk søte dere! Kanskje jeg skal legge ut en give away med kort? Hm..

    SvarSlett
  6. æremuli?..jælinkateeiaadminsiene..grr

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...