fredag

GaGaEgg

Noen andre her som stussa over ankomsten til Frk. Gaga under Grammy? Ikke det at det lenger er så revolusjonerende at denne dama finner på pussige ting, men jeg skjønte faktisk ikke at den lille saken som Gaga satt inni var ei livmor - jeg trudde det var et EGG. Og hvis en tar en titt på bildet under her, så er det kanskje ikke så rart? Jeg er helt sikker på at en struts ville gladelig tatt godt vare på Gaga i dette tilfellet.


Strutseegg?

Nå som jeg har sett Gagas opptreden på Grammy og da faller ting litt mer på plass. Hun kom ikke ut av egget som en strutsebaby, men hadde et hudfarga, gjennomsiktig kostyme med en litt rar hatt. Og ettersom livmorer liker å produserer fostre (og etterhvert babyer) - så er det vel sikkert det som har vært målet med påkledninga har vært å forestille sådan. Litt usikker på om jeg synes det er kult eller ekkelt.

4 kommentarer:

  1. Cool blog du har!
    - Nikita Tequila

    www.nikitatequila.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Hei ! Koselig at du har satt deg opp som følger av bloggen min! Velkommen!! Du har en festelig blogg som jeg vil komme å besøke med jevne mellomrom!
    Klem!

    SvarSlett
  3. Så koselig bestemor! *smil* Elsker forøvrig Danmark, Nikita! *smil igjen*

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...