lørdag

Valentine

Bildekvaliteten er dessverre ikke av det beste i dette innlegget, men det får nå stå sin prøve. Jeg lagde i år for første gang valentinkort. I utgangspunktet er jeg ikke voldsomt begeistra hverken for denne dagen eller Halloween. Det er to amerikanske tradisjoner som handelsstanden har skjønt de kan tjene penger på.

Når det er sagt, så koste jeg meg veldig med å lage kortene. Det nederste blei faktisk solgt til en kollega av meg som dro lykkelig hjem for å feire kona. Jeg antar at det blei røde roser også den dagen.

Det øverste kortet har jeg blanda rødt og oransje, noe som kanskje ikke er av de mest vanlige fargekombinasjonene. Hjertet bak motivet er en kaffekoppserviett forma som et hjerte, som jeg har bestilt fra USA. Motivet er et stempel med to engler fra PaperArtsy som jeg har festa ei gjennomsiktig stjerne over (littegranne usynlig på bildet, men den er der).

Dette kortet er ei blanding av mye rart. Mønsterpapiret er kjøpt i USA, sommerfuglene kommer jeg over på en lokal blomsterbutikk og klistremerke og sølvbånd (bak sommerfuglen) er fra Nille. Det er også ei lilla hjertenål fra Inkido der. Et slags kreativt stønt fra meg med mye glitter og stas.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...