tirsdag

Kåfjordolgas utfordring!!

Ah. Jeg ELSKER utfordringer, og nå har jeg fått en i fra Kåfjordolga (sjekk bloggen her). Skal vi se her, da..

Fire tv-program jeg ser på:

1. Frustrerte fruer (de blir aldri frustrerte nok, og sesongene går)
2. Big Bang med Anne Kat og Dagfinn (han fysiker'n er verdt programmet i seg sjøl)
3. Konkurransen i Thomas og Harald (resten er ikke noe morsomt)
4. Top Model (fascinerende høge damer)

Fire ting jeg har gjort idag:
1. Spist skolebrød
2. Levert hostemikstur og avfallsposer hos ei venninne

3. Observert varmegrader
4. Lest 'Twilight' 

Fire ting på min ønskeliste:
1. Tur til NYC
2. Den nye Tim Holtz-maskinen
3. Normale kolestrolverdier
4. Se 'Dirty Dancing' i HD

Fire ting jeg liker dårlig:
1. Migrene
2. Hundebæsj på gangstien

3. Fakturaer
4. Oslo med slaps

Fire personer jeg sender utfordringen videre til:

1. Dette og hint
2. B' serendipitious adventures
3. Kristin's Krumspring
4. Tante Te

2 kommentarer:

  1. Der minnet du meg på at jeg har fått denne jeg også! Jeg liker også migrene veldig, veldig dårlig, og ønsker meg tur dit du også vil!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...