søndag

Powernap i kunstig livmor?


Kunstig? Jeg? 
 Jeg har kanskje sparka litt høgt tidligere om Lady GaGa tidligere (les her), men noterer hun ankom Grammy-utdelinga i ei kunstig livmor, og at hun skal ha sittet i den i flere timer i forkant av opptredenen sin. Ikke veit jeg hva som er vanlig å holde på med inne i slike anretninger, men her er mine Gaga-gjetninger. Hun...
  • brukte tida på å meditere 
  • brukte tida på å spise smågodis og bli høg på E-stoffer 
  • tok en real powernap

 Et anne spørsmål er hvordan hun fikk gått på do?? Tar gjerne i mot kreative forslag her.

Uansett kunstig livmor eller ei, så har jeg meget stor sans for denne søte kanadiske jenta som synger GaGas siste singel. Maria Aragon har vel et snev av et talent? Kjenner misunnelsen på talentfulle folk kommer snikende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...