lørdag

Byggefeltvandring




Vinteren i Norge er lang. Veldig lang. Jeg lengter etter å kunne få satt skia i skuret og slippe tre lag med ull for å kunne ta seg en tur ut. Slippe å være avhengig av et bål for at tærne ikke skal få koldbrann. I dag har jeg faktisk vært en tur ute, målet er å få opp blodsirkulasjonen og få 'lea på liket' (fabelaktig uttrykk som jeg ikke har funnet noe annet sted enn på Rømskog). Det blei en gåtur sjøl om den endte med en kaffe latte på senteret sammen med to godt voksne gubber. Det er viktig å ikke ha for store ambisjoner i starten.

Karianne and the importance
of pouting.
Ellers er jeg av den oppfatning at det er  viktig å se litt tøff ut når en skal på tur. Derfor er det viktig med pilotsolbriller og topplue. Trutemunnen er etter inspirasjon fra Hollywood.


2 kommentarer:

  1. Kanskje vi kan lee på liket sammen en dag? Jeg er hjemme i hele ferien! :)

    SvarSlett
  2. Gjerne det! Da kan vi jo gå tur på byggefeltet ditt.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...