mandag

Hip Hop Krf-topp

KrF satser frisk med Knut Arild Hareide som fremste hærfører, og denne gangen har Norges rikshomofil, Jan Thomas, fått lov til å gjøre som han vil med KrF-politikeren. Jeg er litt usikker på hvor heldig utfallet blei, men det er nok en stund til at når de samme høydene som Inger Lise Hansens elleville 'undertøy-stunt' (som forøvrig ikke var undertøy, men en pen underkjole).

All ære til Jan Thomas som forsøker å sprite om dressbefengte politikere, men her blir han da vel spytta ut som Finn Schjøll Jr.?? Men det kan godt tenkes at det er brillene som lurer meg.

Ellers forundrer det meg ikke om det murres innad i partiet også denne gangen over egne som våger å eksponere seg. Denne gangen har politikeren riktignok kledd mer enn godt nok på seg, men det må da være et stort minus å ha lilla boblejakke? Fysjom.

2 kommentarer:

  1. Jeg digger Jan Thomas og Happy Day - koselig program, synes jeg. Men jeg er enig i at Knut Arild ble overraskende lite fin - vanligvis har Jan Thomas bedre teft enn som så. Med en annen jakke og uten brillene ville det nok blitt mye bedre.

    SvarSlett
  2. Jeg skulle gjerne hatt en dag i klypene på Jan Thomas!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...