mandag

Min vitenskapelige nedtur

Hvordan ser den vitenskapsteoretiske
nøkkelen ut? 
Da er jeg inne i mi andre uke som essay-skribent i vitenskapsteori. I dag møtte jeg med et visst overmot hos veileder, godt overbevist om at nå skulle jeg bare få tilbakemelding om at dette essayet var bare å kruse pent og pyntelig i land uten videre anstrengelser. Det gikk ikke helt etter planene, og jeg måtte justere både det ene og det andre før det hele tatt ville være i nærheten av å være vitenskapelig fordøyelig. Litt småfrustrert trampa jeg ut av HiO og inn på T-banen med visse besvergelser om at jeg skal levere tidenes beste essay om vitenskapsteorier, og bevise for hele ped.-seksjonen at jeg er det smarteste på høge hæler som har vist seg der på flere år.

Så nå skal jeg sette meg ned og skrive tidenes beste essay. Det gjelder å ikke hvile på sine laurbær. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...