torsdag

Lillebror har bursdag

Etter en litt uheldig gratulasjon, der jeg presterte å bomme et år feil vei, så bestemte jeg meg for å rette opp skaden ved å lage et hjemmesnekra bursdagskort til lillebror.
 Det er alltid forbundet med småvansker å lage guttekort. Det skal helst ikke bli for feminint samtidig som det skal se fint ut. Derfor gikk jeg i gang med noen voldsomme dabber-klisseriet hvor jeg brukte blå kartong som fikk seg en runde med gul dabber, ergo; en slag grønn stripeeffekt. Så limte jeg på et gult panel som blei sverta Distress vintage photo (den stempelputa kan brukes til alle prosjekter). Så fant jeg fram en today-sjablong som fikk seg en runde med en rød dabber. Uten helt å tenke meg om, så la jeg på embossing powder uten at bakgrunne var helt tørka (skekk alltid det!!), slik at en del pulver hang fast mellom bokstanvene. Men en kan utrette det utroligste med en god pensel.   

Så fant jeg fram en altfor stor fugl i type plast, klippa av alt overfldøig og monterte den på. Den gule blomsten er fra Heidi Swapp og er punte med sølvkule. Hjertene er stansa ut med puncher og alt er festa med stifter.                   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...