fredag

Dior Sculpt

Det er på tide å fylle opp litt i Fashion'n such-kategorien, da den har ligget litt i brakk forbindelse med hyppig blogging om konserter og annet snadder.

Som det stolteste og blekeste mennesket på denne jorda, så har jeg alltid hatt en viss utfordring med å finne gode makeup-produkter, da spesielt rouger og foundations. En periode prøvde jeg intenst å få en Nivea foundation til å virke på meg selv, med det resultatet at jeg så som en gulrot en uke. For et år siden kom jeg over et nydelig produkt fra Dior (dyrt, men definitivt verdt å teste ut) som heter Sculpt. Det er en foundation som trekker seg fort inn i huden og matter elegant ut ujevnheter, og huden får straks en glattere "look". Hvis man sliter med måneformørkelser under øynene, så fungerer den også fint til å dekke over disse.

Et par dråper i hånden som du drar ut med håndflatene og deretter smører over ansiktet. Og det beste av alt; INGEN skiller. Produktet kommer i forskjellige toner tilpasset ulike hudtyper. Finnes på alle assorterte parfymerier.


http://www.beautysteals.com/images/products/04810880102-christian-dior-diorskin-sculpt-line-smoothing-lifting-makeup-spf20-020-light-beige.jpg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...