torsdag

Rømskogs Elvira

For ikke lenge siden hadde jeg bursdag - og da er det alltid spennende å se hva som drysser ned av gaver. Min venninne Karoline hadde en lokal variant i år - iste og krydder fra Elviras cafe på Rømskog. Konseptet er hjemmelaget, gammeldags og nostalgi - tre komponenter som treffer meg rett i hjertet. Innehaver, Linda Nilsen, har også småinteriør og tekstiler i butikken sin - som også det er verdt å ta en kikk på. De siste dagene har jeg altså nippet på min lille presang fra de dype skoger; en fersken -og sitronte fra Saema Säljbolag. Den smaker riktig så godt - og anbefales på det varmeste. I tillegg har flaska sjarmerende fasong og en gammeldags etikett. Det liker vi! Etter et tiår med tyggegummipotetstappe fra Knorr og salte supper - så trenger vi flere tilbud som dette. Dessuten er cafeen trendy. Og det midt i grantreland.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...