lørdag

Hei sveis

I ti år har jeg gått i den samme frisørsalongen på Lillestrøm Torv. Det har vært mange frisører, men kun en mini coloration -  så derfor har jeg holdt meg på Lillestrøm i frykt for at ingen skal kunne greie å finne lik hårfarge. Men det medfører visse utfordringer å ha frisør på Lillestrøm - særlig når ens arbeidsplass er på Bjørkelangen. Så etter tips fra svigerinne Kristin, så bestemte jeg meg for å prøve ut Saxa frisørsalong i Bisonbygget. Rolf Frisør gjorde en helhjerta innsats med saks, farge og rettetang. Endelig var det snakk om en frisyre igjen, forholdsvis kort, men med lang lugg. Så den pågående luggsparinga var ikke forgjeves, og godt er det. Ingenting er så kjedelig som å spare lugg.

2 kommentarer:

  1. Såå fin du blei! Jeg vurderer å gjøre noe drastisk med håret mitt. Har vært veldig flink til å spare (syns jeg selv), men det tragiske er at jeg mister så mye. Bare spør Henrik, det er nemlig hans jobb å rense sluket i dusjen. Jeg må nok ta meg en tur til han Rolf..

    SvarSlett
  2. Takker&bukker. Ingenting er så bra som gravid-hår, da får plutselig kroppen for seg at det ikke skal mistes et eneste hårstrå - og til slutt går man rundt med en skikkelig manke. Jeg er overbevist om at det er slik Vårherre har skapt oss for å kompensere mot fallende selvbilde som gjerne oppstår under graviditeten.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...