torsdag

En antenne i Kina og en antenne på Nordpolen

Til stadig møter man jo nye mennesker, enten om man vil eller ei. Stort sett vil jeg møte nye folk, men det er ikke alltid de har med seg antennene sine. Men hvem tar ansvaret for slike fraværende antenner? Etter en forholdsvis spenstig opplevelse forrige helg, så lurer jeg på om fraværet av antenner rett og slett har å gjøre med et altfor stort gap mellom et forhøyet selvbilde og evne til å plassere seg i det sosiale terrenget. Dessuten er det sjeldent lurt å ha en antenne plassert i Kina og en på  Nordpolen. Vanskelig å få inn signalene skikkelig.

6 kommentarer:

  1. Og jeg er så veldig, veldig, VELDIG enig!! :-) Kristin

    SvarSlett
  2. Vi snakker samme sak med felles tunge. Gapet blir forøvrig enda større når evnen til å plassere seg i terrenget er dårlig.

    SvarSlett
  3. Nettopp! Jeg lurer forøvrig på hvor dette skal ende!? Kan jo ikke ha det sånn veldig lenge - da blir jeg GAL!

    SvarSlett
  4. Nei, ingen er tjent med en gal Kristin.

    SvarSlett
  5. Kanskje det er en mening med alt dette??

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...